مديرعامل شرکت مخابرات استان تهران از رفع مشکل کيفيت سرويس اينترنت اين شرکت به عنوان اولويت برنامه هاي مخابرات خبر داد و گفت: فيش هاي در نوبت دريافت ADSL تا قبل از پايان سال واگذار مي شود.
وايمکس نيوز- عليرضا صيدي از رفع مشکل کيفيت سرويس اينترنت پرسرعت مخابرات در استانهاي تهران و البرز در سال آينده خبر داد و اظهار داشت: در 6 ماهه دوم امسال، عمده تمرکزمان به ارتقاي سامانه پشتيباني از مشتريان ADSL اختصاص يافت به نحوي که سامانه پاسخگويي 2020 را به داخل شرکت مخابرات منتقل کرديم و مدت زمان انتظار براي پاسخگويي در اين سامانه به صفر رسيده است.
وي با بيان اينکه در زمان پيک ترافيک، مشکلات مشترکان در کمتر از يک دقيقه پاسخ داده مي شود، ادامه داد: در سال 94 عمده برنامه شرکت مخابرات استان تهران، ارتقاي کيفيت سرويس ADSL و تلفن ثابت خواهد بود و براساس پيش بيني هاي صورت گرفته قصد داريم گواهينامه سطح بالاتري از مديريت کيفيت فناوري اطلاعات و ارتباطات را دريافت کنيم.
مديرعامل شرکت مخابرات استان تهران شمار خطوط فعال اينترنت پرسرعت در تهران و البرز را حدود 800 هزار پورت عنوان کرد و گفت: هم اکنون ارائه خدمات ADSL در اين دو استان به روز است.
وي با تاکيد براينکه ممکن است در برخي مناطق به دليل مشکلات پهناي باند و تجهيزات با مشکلاتي در واگذاري سرويس به متقاضيان روبه رو باشيم، افزود: تا قبل از پايان سال و ظرف 3 هفته باقي مانده تمامي تقاضاها براي دريافت سرويس ADSL پاسخ داده مي شود و ديگر فيش در نوبت انتظار ADSL نخواهيم داشت.
صيدي ادامه داد: هم اکنون مشکل تامين پهناي باند اينترنت حل شده و ظرفيت واگذاري ADSL وجود دارد. همچنين براي سال آينده نيز با شرکت ارتباطات زيرساخت در حال مذاکره براي انعقاد قرارداد دريافت پهناي باند اينترنت هستيم.
وي با بيان اينکه واگذاري اينترنت پرسرعت در استان البرز به طور تقريبي بروز است، يادآور شد: واگذاري ADSL براساس ميزان پهناي باند دريافتي و تخصيص آدرسهاي IP انجام مي شود و با تامين تجهيزات مورد نياز پيش بيني مي شود که مشکل کيفيت اينترنت مشترکان و فيش هاي درنويت دريافت ADSL براي سال 94 رفع شود و حل اين مشکلات در اولويت برنامه ها قرار گيرد.
منبع:مهر